Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Podziele się z Wami czymś blog4u.plblog4u.pl
Księga
Księgunieczka Gości
Dodaj do Książeczki Gości
Archiwum
2008
LiStOpAd
PaŹdZiErNiK
WrZeSiEń
SiErPiEń
LiPiEc
CzErWiEc
MaJ
KwIeCiEń
MaRzEc
Linkacze
.:: $ebek ::. || .:: Razer ::. || .:: Profil Flaminga ::. || .:: Bit3 ::.
Liczydło: 74454

Podziele się z Wami czymś

Konkretnie ludźmi ze źródełka. Po pierwsze przypominają oni starsze babcie z pod kapliczek na wsi. Stoją przy źródełku i 1litr wody(jedną pierdoloną butelke, te pare kurwa łyczków, te 4 szklanki, te dwie butelki piwa) leją po 30minut blokują zwykłym ludzią całe źrodełko bo ona sobie po kropli leje tą wode ja bym jej tam szybciej napluł niż ona to leje. Ale nie ona stoi jak chuj na wystawie, ustawi tą butelke pod kranem, teoretycznie go nie odkręcając i sobie podziwia suka. Stoi i się rura patrzy na każdego jakby nigdy nic. To było po pierwsze, a dlatego po pierwsze, że zdarza sie notorycznie. Po drugie widziałem dzisiaj zajebistego dziadka nalał sobie wody (oczywiście w jebaną 1litrową butelke) zszedł po schodach i... wylał całą wode z butelki. Ja nie wiem co on chciał zrobić ale jeżeli przemyć butelke to czy potrzebny mu do tego cały litr? może sobie niech tam ludzie zaczną naczynia i pranie przynosić, skoro plują się jak ktoś pije z kranu wode a nie przeszkadza im jak ktoś wylewa cały litr wody no to zacznijmy tam robić pranie! albo lepiej KĄPMY się tam!! Dobra i po trzecie nazwe tą kobiete mistrz. Podeszła matka z córką do źródełka i mówi do córki mniej więcej coś takiego: To jest źródełko z wodą z głebin, bardzo czysta woda(spoko prawda ale...) tą wode chyba na Ursynowie mają w kranach. Leże... tak kurwa mam tą wode w kranie ale mi się nudzi i lubie sobie raz dziennie po nią pozapierdalać tak dla sportu, poprostu uwielbiam to robić. Gdybym mógł robił bym to częściej czasami zapierdalam do zielonej butki bo jest dalej. Skąd ludzie biorą takie zjebane pomysły szkoda mi ich czasem. W jednym kranie mam coca cole w innym mi kiełbasa wychodzi, do wanny leci tymbark, a w toalecie spuszczam wino, kwiatki dają mi mleko, a zamiast dezodorantów mam bitą śmietane. Co do tymbarka to mam na nakrętce napisane: Co było pierwsze ? kapsel czy butelka? Mi się wydaje że butelka, a to pytanie jest bez sensu ale dobra.
Pokaże Wam kolejne koszulki jakoś wczoraj mi się podobały a dzisiaj już nie ale je je je jebać i tak pokaże jak zawsze:
1
2
3
4
Sieaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
RAziu, Red Crocodile


Głosuj (0)

Dupeczki 3/07/2008 12:53:56 [Powrót] Komciajcie



FANKA

Sieeeeee :P

Co do opisu historii poprostu jest dobra! Widać gdzie starszyzna obraduje w miastach ( jak nie mają świętych przydrożnych figur Matki Boga )obraduje jak robą to zwierzęta - przy wodopojach!

Tak więc jak i w królestwie zwierząt woda dająca życie jednoczy społeczność miast. Łącząc ich w grupy społeczne nalezące do obszaru danego wodopoju:)

Przekazują tam swoje mądrości - przykład matka+córka
Pokazują swoją wyższość i status społeczny - guzdrząc się przy wodopoju i tym samym ograniczać dostęp innym.
Zaznaczają swoją niezależność i artyzm - po napełnieniu butelki wylewają ją pod wodopojem,
Są to ciekawe zjawiska!
Denerwują, flustrują, drażnią ... ale pokazują beznadziejność ludzką i tylko przeświadczają nas w fakcie. Że ludzi to nalezy tylko unikać!

Teraz koszulki,
1) podoba mi się zielkony, motyw flaminga jest dobry! Fajna ta koszulka ...
2) Koszulka z Kotem .... skrót KzK .... :D
Jest ok, ale z tych dwóch wybrała bym zdecydowanie pierwszą bo podoba mi się kolor!
3) Ta podoba mi się zdecydowanie, proste logo, na plecach pasek, fajna ..

4) oooostatnia!
W niej brakuje mi małego loga pod liczbą!

ja bym miała wybrać jedną ..... to wybrała bym dwie 3 i 1 :)

Pozdrawiam żądnego źródełkowych przygód RAzia,
FMG łagodnego kormorana z nad wisły i cały zarząd, pracowników, dyrektorów i innych śmieci pracujących w Sieci Centertel, dumnie nazywających to szambo siecią telefonii ORANGE !
Gnijcie we własnym łajnie i stocznie się na dno oszuści!

:)

Pozdro i czekam na następną notke:)
Łapińska 3/07/2008 22:35:29
| brak www IP: 87.205.84.244