Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Zajebie całą notke blog4u.plblog4u.pl
Księga
Księgunieczka Gości
Dodaj do Książeczki Gości
Archiwum
2008
LiStOpAd
PaŹdZiErNiK
WrZeSiEń
SiErPiEń
LiPiEc
CzErWiEc
MaJ
KwIeCiEń
MaRzEc
Linkacze
.:: $ebek ::. || .:: Razer ::. || .:: Profil Flaminga ::. || .:: Bit3 ::.
Liczydło: 84292

Zajebie całą notke

Właśnie wpadłem na genialny, albo jak ktośwoli genijalny pomysł żeby zrobić notke taką z sensem albo może troche mniej z sensem, ale żeby była taka zajebiście długa i po przeczytaniu 1/3 juz nie usiedzi nikt żeby ja czytać dalej. Pewnie mi się to nie uda bo już mi się nudzi ale dobra spróbuje pisać o bzdurach żeby wyszło mądrze, fajnie z sensem i tak sweeeeet. I na początek musze nie będe jej poprawiał ani sprawdzał ani nic z tych rzeczy więć błedów będzie pewnie dużo pomimio że jestem jak to powiedział mi dziś FMG cytuję: "masterezw słownika polskeigo i poleskeigo" interpunkcje pomijaj z pełną premedytacją bo mi za dużo czasu to zabierze a poza tym za dużo mózgu złóżyje na zastanawianie się czy jest przecinek czy go niema. Więć tą kwestie sobie daruje i jeszcze apropo notki jakbym zgubił wątek to jest winna tych osób z którymi (przed który też są przecinki:D) pisze na GG i w trakcie myśli/pisania przerywam żeby tam komuś odpisać a jak wracam do notki to zapominam o czym pisałem i dalej pisze co mi przyjdzie do głowy także sory. No i właśnie nastąpił taki moment że nie wiem za bardzo o czym pisałem więc napisze o tym że oddałem kluczyk dzisiaj w szkole i dostałem za neigo 9.40zł zamiast 10zł bo mi pani wychowawczyni potrąciła 60gr za bryloczek do niego ale to norma u tejże osoby więc nie będe się rozpisywał na jej temat bo szkoda nawet takiej długiej notki wole przejśc do tematu mojego zacinającego się podczas gry w cs Razera (taka mysz:D) albo na temat telefonu który jak zobaczy słońce rozładowuje się ale takie życie no tak samo jak to że pierodli mi się i "i" z "e" znaczy nie sie pierdoli ale jak pisze słowo które kończy się na "ie" to nie wiedzieć czemu zamiast nie pisze nei co zresztą nie raz to zobaczycie i nie dwa bo ja to ciągle robie i możliwe że wiem dlaczego bo skrót NEI to Nuclear Energy Institute i wszystko jasne nie. Wogóle to niech mi ktoś kupi nowego kompa bo mi ten muli strasznie i będe musiał zaprzestać prowadzenia bloga jak sie całkiem zawiesi eee no własnie dlatego w sprawie wpłat tak dla szybszego zgromadzenia odpowiedniej kwoty będe przyjmował od 100zł w zwyż wkońcu to nei dużo na przełomie całego roku także zgłaszajcie się pod ten numer GG 1779172 i pytajcie o RAzia a potem dostaniecie numer konta i już tylko przelew mi to naprawde pomoże a wam bardzo nie zaszkodzi poprostu zamiast kolejnego przejechanego kilometra samochodem pójdziecie na piochete albo użyjecie znakomitego środku transportu jakim jest tramwaj czy autobus. Także czekam na odzew mozecie te sto złotych wpłacać w ratach oczywiście po 50 tygodniowo przez dwa miechy naprzykład mi to pasuje tylko żebyście do sierpnie się spieli bo i moje urodziny będe i inauguracja sezonu w Angli i koszulke bym sobie kupił... no miejsza z tym. Wpłacajcie ja wpłace pierwszy sobie na konto żebyście nie mówili że to ściema. Oczywiście jeżeli zdecydował by się ktoś zakupić sam to również nie mam nic przeciwko również kontakt na GG telefonu nei podam bo mnei będziecie molestować, napastować także narazie GG starczy. A no bym zapomniał PS3 też by mi się przydał bo GTA 4 jest zajebiste i bym sobie zagrał ale to moze przesuniemy jak bede miał nowego kompa. I znowu zaczne tak z dupy od środka napisze mozę na teamt Euro albo nie bo to zalowy temat kazdy o ty mowi wiec nie napisze o tym ale za to napisze że zrobiłem w jednym zdaniu 3 powtórzenia no i jebać trudno się mówi i tak nei używam Polskich znaków jebie mi się "i" z e" interpunkcji ta notka nie posiada także jebać i napisze na temat który mam w pewnym sensie w opisie bo jak wracałem z ... to cieszyłem się że będzie nowa płyta The Game a jak wrócilem okazało się że przesunięta znowu no i nie ma jej niestety a powiem, że się obsrałem piosenką Pain i chętnie usłysze pozostałe no ale nie jest mi to narazie dane. Więc wysłucham po raz 100 tej piosenki także dla mnie chwila przerwy....
"I swear to God, it feel like every day is my birthday
Let the top down, California's my birthplace..."
"...In the back, I relax with all the hunnies
DJ bring it back, let it go
Mix it in with Black Rob, make 'em say WHOA!..."
"...Throw ya hands in the sky cause The Game don’t stop..."
Dobra przesłuchałem moge pisać dalej napił bym się czegoś ale nic prócz wody nie mam więc będe pisał i usychał przed komputerem aaaaaa pisze dalej bo za krótka jest notka i jeszcze ktoś przeczyta całą a zdecydowanie nie o to w niej chodzi śmiesznei by było jakby mi się teraz cała skasowała dlatego też wezme sobie ją skopiuje na wszelki wypadek (ctrl+c) ok już mogedalej pisać naprzykład o tym że funy jest coraz tańszy co musze powiedzieć cieszy mnie okropnie i poprostu móglbym pisać o ty mgodzinami bo czym tańszy funt tym tańsze moje zakupy. Także zwróce się tutaj do funta, taniej mój drogi tanieeej nawet zniż się do poziomu Juana Chińskiego albo jeszcze mniej naprawde mi to nie przeszkadza a wręcz przeciwnie także TANIEJ! i do oby Polska nie zgineła. A apropo Polski byłem dzisiaj w szkole i po 3 latach nauki zauważyłem, że na jednej ze ścian jest taki fajny wierszyk która z dzieciństwa pamiętałem nazywa się jak oblukałem w googlach Katechizm polskiego dziecka a leci tak Kto ty jesteś? Polak mały. Jaki znak Twój? Orzeł biały. Gdzie ty mieszkasz? Między swemi. W jakim kraju? w Polskiej ziemi.(i dalej nei pamiętam ale od czego są gooooogle) Czem ta ziemia? Mą ojczyzną. Czem zdobyta? Krwią i blizną. Czy ją kochasz? Kocham szczerze. A w co wierzysz? w Polske wierzę. Cośty dla niej? Wdzięczne dziecię. Coś jej winien? Oddać życie. Musze przyznać że fajny ten wierszyk naprawde fajny i głeboki przynajmniej dla mnie podoba mi się bardzo. I wogole chyba pora kończyc tą notke bo mnie ludzie męczą (FMG:P) nie będzie taka długa jak miała być taka soczyście długa jak ananas soczysta a długa jak przewód w telefonie bezprzewodowym ale postaram sie jeszcze coś dopisać bo FMG gra w cs także nie będzie narazie pisał hehe a ja moge kontynuować swoją twórczość. I powiem Wam tak Wam powiem wałśnie Wam że leży na moim biurku zaczynając od lewej Najnowasza płyta z czasopisma CD-Action potem moja Nokia której numer zawsze zapominam ale sprawdziłem i jest to 5300 potem leży Razer diamondback potem subokręt(cholera a co on tu robi) słuchawki jakieś, dalej 1grosz Polski (i w tym momencie musze pochwalić GG radio bo fajne pisoenki puszczają), dalej leża jakieś śmieciu już i z rzeczy leżących to wszystko raczej jeżeli chodzi o stojące to zaczne od monitora po mojej lewej potem Super Sowa, następny jest piórnikpotem lampeczka (musi być lampeczka) potem jest nieużywany kubek Arsenalu i na końcu jeden głośnik bo drugi zjadł mi krokodyl. No i zostały rzeczy wiszące a więc za monitorem jest blankiet vlepek Legi potem jest drugi blnkiet innych vlepek Legi potem kapsel i nalepka z królewskiego piwa (a to co tu robi) potem vlepki z Joga Bonity potem znowu blankiet vlepek Legii 3 inny a na koncu najbliżej mnie jest dryżyna Arsenalu zdjecie i książeczka z sezonu 2006/07 i na tyle starczy raczej nie bede mówił co jest dalej wiadomo że nad łózkiem Flaga Arsenalu znowu kopiuje (ctrl+c) I dalej to wam powiem, że znalazłem jeszcze na biurku obok płyty papierek od cukierka jakiegoś ale to tak wspomniałem intryguje mnie ten śrubokręt.Co byście jeszcze chcieli wiedzieć hmmm albo inaczej co ja jeszcze chciałbym wam powiedziec w sumie chyba nic ręka mnie boli pisze tą notke z 2godziny więc chyba skońćze i pójde grać z fmg w cs i jak wórce to skończe...
Skończyłem grać i dalej pisze ta notka bedzie śmieszna naprawde Bo ja już nie wiem o czym pisałem a o czym nie, napewno o Kubicy nie pisałem że gratuluje mu pierwszego pierwszego miejsca :)  wiec pisze gratuje ci pierwszego pierwszego miejsca Robert. Nie no bez sensu ta notka się robi takie chuj wie co powoli powstaje a było fajnie bo z sensem i bezsensu a teraz jest bezsesnu tylko moze jak sobie muzyke puszczę to zaczne pisać i to jest dobry pomysł muzyka puszczona a ja zaczynam pisać o tym że ser zółty z dziurami to oszustwo bo dziury waża więc za nie płącisz a jak jeszcz i trafisz na dziure to nie ma smaku bo to dziura daltego nei lubie sera żółtego z dziurami bo po co płacić za coś czego nie ma lepiej kupić Goude albo jakiś inny bez dziur i masz ser w serze a nie dziury w serze nie? e? Tak samo jest z jogurtami gruszkowaymi do których nie używa się gruszek a co zamiast ich nie mam pojęcia ale nie gruszki i to mnie boli bo jak jest gruszkowy z kawałkami to jua nie wiem co tak naprawde jem może to być ser żółty ale to tak wogóle nie apropo wszystkiego i w sumie przydało by się nawiązać do dnia 16 Sierpnia bo wtedy jest inauguracja sezonu i pierwszy mecz Kanonierów a to ważna sprawa jest bardzo jeżeli nie najważniejsza, najistotniejsza naj naj naj. Hmmmmmmmmm ale jeszcze zanim mecz 16 Sierpnia to wcześniej 19 lipca mecz towarzyski i potem inne mecze towarzyskie i Emirates Cup i wogole fajnie. Ale tej notki to mi się strasznie już nie chce pisać, wiem że jest za krótka ale nie chce mi się naprawde już tak bardzo poszedł bym spać najchętniej, jakiś znudzony z tej działki przyjechałem ale mam nadzieje że ta notka wynagrodzi wszystkim moje 2 tygodnie bo jest troche czytania nei będe pisał co robiłęm bo jak zdąrzyłem zauważyć w trakcie pisania tej notki ktoś już to zrobił notke poniżej pozdrawiam. Oo i to jest nie głupi pomysł mądry też nie jest ale bardziej głupi niż mądry czyli dobry żeby tu pozdrowienia wpisać tak w chuj dużo tak jejejeje Pozdrawiam Wszystkich no to było męczoce:D nie no napisze kogo a więc pozdrawaim: Fanke, Fmg, Siebie, Razia, Czerwonego Krokodyla, Kuzyna, 14, Arsenal, O.S.T.R., Te Trisa. WOCC, The Game'a, Astona Martina DB9, Flamingi, Bociany, Paszczaki, Włóczykija, Tate i Mame muminka, Mój monitor, Kune Chabrową, Habrową Kune, Domestos, Yael Naim, Blogasek, GaduGadu, Steam, 13 Sierpnia i 16 Sierpnia, 1989rok, 300 Spartan. The Hooligans, 8 Mile, Snoop Dooga, Bow wow'a, Ciebie, Bońka, Kołtonia, Włodka, Bożenke z Klanu, Maćka Z klanu, Artura Z Pierwszej Miłości, Kinge z M jak Miłość, Broboszcza z Plebani, Wójta ze Złoto Polskich, Helene z Sąsiadów, Shaun'a Baker'a, MTV, VIVE, GGRadio, E!, TVP1, TVP2, Polsat, TV w moim pokoju, TV w pokoju rodziców, TV na działce, Grafiego oczywiście, Całą Rodzine, Bujawke, Trawe, Brzoskwinie, Truskawke, Ogórki, Pomidory, Jaśmina, Wierzbe, Tuje, Altanke, Kominek, Bramke której już nie ma, Siatke która już nie wisi, piłki których już nie ma, wiatrówke, lampke na moim biurku, Super Sowe, no i jak o kimś o czymś zapomniałem to przepraszam ale jest Was za dużo nie sposób spamiętać. Na tych słowach kończe moją Sweeeet notke bo jest 23 zaraz a ja ją pisze od 19 gdzieś z przerwami oczywiśćie które wyżej wymienił
Miłej lektury i komentarz mile widziane jeżeli ktoś przebije się do końca:D
RAziu


Głosuj (0)

Dupeczki 24/06/2008 22:57:57 [Powrót] Komciajcie



FANKA

Nie będe oszukiwać - 2-gi raz notki nie przeczytałam:)

Ale mam ją w pamięci!
Odiose się do sera, bo o tym nie wspomniałam!
Ser z dziurami jest leprzy! Jest go mniej ... to prawda ale ma ciekawszy smak. Choć ja osobiście nie przepadam za serem ...
Wole zielone banany :)
Nie są soczyste jak owa notka i jak ananas ... ale mają dobry niedojrzały posmak :D

Jak ser to na tosty, więc nie moze mieć dziur .. bo wtedy nie masz pieczonego sera w toście tylko pieczone dziury ... :D
A każdt wie że pieczona czy zasmażana dziura jest niesmaczna!

Wierszyk tu przywołany jest i mi znany, bardzo ładny. Zrobie sobie tatuaż ... ten wierszyk na plecach ... albo na głowie ...

albo na oku ? :D

bo na ramieniu wydziergam sobie zielonego banana ... a na drógim Ciebie Raziu ..

na łydzie czerwonego krokodyla, a na drógiej flaminga ...
A na reszcie pleców wydziergam sobie mape cs - Arabian Street, albo Astek .... :D
albo jedną na plecach a następną na brzuchu ... :D

Pozdrawiam!
zapewnie bedzie jeszcze kilka komentów do tej notki bo jest w ch*** długa więc tak całości nie przetrawie:D

Pozdrawiam !
Łapińska 25/06/2008 10:49:43
| brak www IP: 87.205.82.151

FANKA

Ja przebrnełam!

Dzięki za pozdrowienia, czuje się wyróżniona!
Ale dlaczego pozdrowiłeś bońka? Ja go nie lubie ....
Mądrzy się i farmazoni.
Poaztym teraz jako fanka wiem jak wyglada twój pokój .... to mój bedzie wyglądał tak samo!
Toćka w toćke .. zaczne od zakupu śrubokręta!
Potem, wlepki nalepki .... :D
Będe się wlepiac i nalepiać .. wszędzie! Do pozdrówej odnoście O.S.T.R.-a to sie podczepiam! Pozdrooo !!

No i pozdro dla Razia! Brakowało Nam Ceibie jak siedziałeś na tej Twojej działce :)
Pisaliśmy piosenki, tarzaliśmy się w potłuczonym szkle z tęsknoty ... wszystko żeby zagłuszyć tęsknote. a i tak nie wyszło ;P

Co do datków na nowego kompa .... to ciekawa propozycja....
Jako fanka nie omieszkam skorzystac z podanego numeru gg :P

I będe piszczeć przez gg !! :D
Szał!
Cotam jeszcze poruszyłeś za temat, jeżeli chodzi o piłke to nie moja bajka! Dla mnie jest tak jak śpiewa mezo - piłka jest jedna a bramki są dwie. I wiem że to nie mezo wymyślił bo to za mądre jak na niego.
Urodziny, a które ? :D o lol .... a wyprawiasz ... a gdzie .... a zaprosisz :P ... a moge wziąść koleżankę ?:D
Ogólnie to czekam na nagrode bo przeczytałam całą notke.. było jeszcze o kubicy, o euro było mało bo powiedziałeś ze wszyscy mówią .. i spiewałeś :D THE GAME ....

Ogólnie to Podrawiam Cie serdecznie za taką długa notke, wiem - to był test dla fanki!!
Czy przeczyta, no jasne że rpzeczyta bo zawsze czyta co napisze jej idol :)
Bo chce wiedzieć co u niego i wogule ... fan to fan !!
Pozdrawiam jeszcze raz .... ściskam, przytulam, głaszcze,podrzucam, obracam, kręce i :* wszystko na raz w dobrym stylu!
Pozdro!!
Łapińska 24/06/2008 23:39:02
| brak www IP: 87.205.86.125